Travel

Diary • San Diego & Los Angeles

Vandaag het laatste diary-artikel over onze roadtrip door het westen van Amerika. Ik heb het al tig keer gezegd: maar het was echt awesome. Ook ben ik erg dankbaar dat ik deze reis heb mogen maken. In San Diego hadden we een hele dag aan het strand gezeten. Pijn dat ik had… Ik was zo rood als een kreeft. Na onze trip naar San Diego reden we door naar onze eindbestemming: LA. Een betere afsluiting had ik me niet kunnen inbeelden.

San Diego

pappa amerika telefoon 531

Ons hotel lag zo ongeveer aan het strand wat echt heerlijk was. Rond 12.00u liepen we met z’n allen naar het strand, nadat we onze lunch bij de supermarkt hadden gekocht. Eerst aten we onze Chobani yoghurts en daarna sneedt pap een stuk van het verse brood wat hij had gekocht. Ik besmeerde hem met Amandelpasta die jullie al in de shop-plog van Amerika konden zien. Daarna was het tijd om het water in te gaan.

pappa amerika telefoon 527

In San Diego hebben ze echt de beste golven die ik ooit heb meegemaakt. Lekker hoog. Waarschijnlijk de oorzaak dat er veel surfers waren. Maar wat hebben wij een plezier gehad in de zee oceaan. Ik heb genoten!

pappa amerika telefoon 506

Wel een leuke hotspot om met jullie te delen: the Gaslamp Quarter. Het is een soort buurt waar allemaal leuke restaurantjes in winkeltjes waren. Van de 2 avonden dat we in San Diego verbleven, zijn we beide avonden naar the Gaslamp Quarter gegaan om iets te eten.

Zoals je kunt zien heb ik niet veel foto’s van San Diego, omdat we vooral hebben gechillt en niet echt veel hebben ondernomen 😉 .

LA

We kwamen pas rond 14.00u aan in Los Angeles. We besloten eerst wat te gaan eten en daarna naar Santa Monica te gaan om daar een fiets te huren.

pappa amerika telefoon 600

pappa amerika telefoon 655

pappa amerika telefoon 586

Ik heb iets met mooie luchten. Ik kan daar gewoon echt heel erg van genieten. Pap zei al: De lucht in Amerika heeft iets, wat geen andere lucht heeft. Dus zet jullie schrap voor je mooiste lucht die ik ooit heb gezien.

pappa amerika telefoon 830

pappa amerika telefoon 859

pappa amerika telefoon 855

pappa amerika telefoon 865

pappa amerika telefoon 872

#nofilter (!)

pappa amerika telefoon 879

Dag 1 bestond voornamelijk uit Universal Studios. Het is misschien een beetje prijzig en het is er super druk, maar het is het zeker waard. Nog nooit waren attracties zo leuk.

pappa amerika telefoon 739

Dit moest gewoon even… Wie weet wie de man is waar ik langs sta? (Zie mijn rode benen trouwens…)

pappa amerika telefoon 745

Gotta love Universal Studios

telefoon mamma amerika 2015 651

Oh oh, nog een hotspot die ik graag met jullie wil delen is Jamba Juice. Hier kun je allemaal verse sapjes en smoothie kopen. Tijdens de vakantie heb ik hier 2 keer een smoothie gehad. De eerste keer had ik een groene smoothie, de andere keer een oranje (wortel).

De volgende dag namen we een tour door Hollywood en gingen we naar Griffith Observatorium.

telefoon mamma amerika 2015 693

Uitzicht over Los Angeles

Gotta love LA

Oké…. Dat was het dan. Ik weet zeker dat ik deze ervaring voor altijd in mijn herinnering ga houden. Dat deze reis iets is wat mij rijker heeft gemaakt in mijn experience. Iets wat ongelofelijk is geweest en wat ik denk ik nog steeds niet helemaal bevat.

Ben je benieuwd naar de andere artikelen over mijn vakantie in Amerika?